Цей Договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти договір купівлі-продажу Товару, представленого на сайті. Даний договір є публічним договором відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа - підприємець). При повній згоді з даним Договором, Покупець приймає умови і порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару.
Цей Договір є угодою між Продавцем та Покупцем, що включає всі суттєві умови організації купівлі-продажу дистанційним способом (через Продавець).
1.Загальні положення
1.1. Цей договір є публічною офертою відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України і містить усі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом через Продавець.
1.2. Розміщення замовлення відбувається шляхом натискання кнопки "Дізнатися ціну", «Кнопка зв’язку» та подальшого зв’язку за номером телефону або через чат-бот у Telegram за номером на сайті Продавця.
1.3. Прийняття публічної оферти здійснюється шляхом погодження виставленого рахунку через чат-бот у Telegram або здійснення оплати замовлення в розмірі 100% вартості товару. Це є підтвердженням того, що Покупець повністю ознайомлений та згоден з умовами цього Договору.
1.4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цього договору без попереднього погодження з Покупцем, при цьому зміни набирають чинності з моменту їх публікації на сайті.
2.Обробка персональних даних
2.1. Покупець, укладаючи цей Договір (шляхом зв’язку з Продавцем через чат-бот або за номером телефону), дає свою згоду на обробку своїх персональних даних, що включають ім’я, прізвище, номер телефону, іншу інформацію, необхідну для виконання умов цього Договору, а також для проведення взаєморозрахунків та отримання рахунків, актів і інших документів, що випливають з цього Договору.
2.2. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії цього Договору. Покупець підтверджує, що йому повідомлено про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних».
3.Предмет договору
3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцеві товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти товар на умовах цього договору.
3.2. Продавець пропонує на продаж товари, які є доступними через його сайт і Покупець оформлює замовлення, вибираючи товари, що його цікавлять та погоджує замовлення з Продавцем, у тому числі отримуючи консультацію щодо особливостей обладнання.
3.3. Пропозиція вважається зробленою після підтвердження наявності товару та узгодження умов (ціни, доставки, оплати) через дзвінок або чат-бот.
4.Порядок оформлення замовлення
4.1. Покупець може оформити замовлення одним із способів:
4.1.1. зателефонувавши за контактним номером, вказаним на сайті/залишивши заявку на дзвінок на сайті;
4.1.2 через чат-бот Telegram.
4.2. Після уточнення деталей замовлення Покупець надає усну або письмову згоду (в месенджері) на підтвердження покупки.
4.3. Після погодження умов Продавець надсилає рахунок на оплату через чат-бот Telegram з зазначенням реквізитів для здійснення повної передоплати.
5.Вартість і порядок оплати товару
5.1. Ціни на товари вказуються в рахунку на оплату в гривнях, є актуальними на момент звернення та узгоджуються в процесі підтвердження замовлення.
5.2. Ціни на Товари можуть змінюватися в залежності від кон'юнктури ринку, і відповідні зміни будуть відображені в рахунку на оплату. Продавець не може змінювати ціни для конкретного Покупця після того, як Покупець прийняв умови оферти і здійснив оплату.
5.3. Покупець оплачує замовлення в розмірі 100% передплати протягом 1-го робочого дня через банківський переказ на поточний рахунок Продавця.
6.Доставка замовлення
6.1. Відвантаження товару Покупцю відбувається після надходження 100% оплати замовлення.
6.2. Доставка здійснюється шляхом самовивозу зі складу Продавця або за допомогою транспортної компанії (перевізника) за рахунок Покупця.
6.3. Передача обладнання Продавцем Покупцю оформлюється відповідною видатковою накладною. У випадку відправлення Товару перевізником право власності на Товар, а також ризики його випадкового знищення, пошкодження або втрати переходять до Покупця з моменту фактичної передачі Товару перевізнику, що також підтверджується відповідною транспортною (товарно-транспортною) накладною перевізника (далі — ТТН), оформленою при відвантаженні.
6.4. У разі відправлення Товару Продавець зобов’язаний надати Покупцю повну інформацію про отримувача товару (повна адреса або номер відділення перевізника, П.І.Б., номер телефону, код ЄДРПОУ компанії платника тощо).
6.5. У разі відправки Товару перевізником - Покупець зобов’язаний підписати видаткову накладну та передати (надіслати) її Продавцю не пізніше ніж протягом трьох (3) календарних днів з моменту фактичного отримання товару від перевізника. Отримання товару підтверджується ТТН відповідного перевізника, у тому числі Нової Пошти.
6.6. У разі якщо протягом зазначеного строку Покупець не повідомив Продавця у письмовій формі (зокрема електронною поштою або іншим погодженим способом зв’язку) про наявність пошкоджень товару, його невідповідність або інші обґрунтовані причини для відмови від прийняття товару, вважається, що товар прийнятий Замовником у повному обсязі та належної якості, а видаткова накладна вважається належним чином підписаною Замовником без зауважень.
6.7. Загальний строк доставки не може перевищувати 10 робочих днів з моменту підтвердження замовлення.
6.8. Вартість доставки визначається транспортною компанією і оплачується Покупцем окремо при отриманні товару. Кожне відправлення Товару перевізником підлягає обов’язковому страхуванню Товару на повну його вартість, згідно з відповідним рахунком на оплату. У випадку втрати або пошкодження Товару, отримання страхового відшкодування та взаємодія зі страховиком здійснюються Покупцем, як власником Товару.
6.9. Покупець зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, зовнішній вигляд Товару та комплектність поставки в момент отримання Товару від перевізника (у відділенні перевізника або при доставці кур’єром). У разі виявлення пошкоджень, втрати частини Товару або інших невідповідностей, Покупець зобов’язаний зафіксувати порушення у встановленому порядку та скласти відповідний акт/претензію у присутності представника перевізника
6.10. Ризики випадкового пошкодження або втрати товару переходять до Покупця з моменту підписання видаткової накладної у випадку самовивозу товару або передачі товару службі доставки.
6.11. З моменту передачі Товару для відправлення перевізникові Продавець не несе відповідальності за збереження, цілісність чи доставку Товару, а усі претензії, що виникають у зв’язку з пошкодженням, втратою або іншими порушеннями під час транспортування, підлягають врегулюванню Покупцем безпосередньо з перевізником. Товар (без урахування упаковки), який отриманий Покупцем чи його представником від перевізника не може бути оскаржений на предмет зовнішніх пошкоджень чи відсутності товарного вигляду.
6.12. Якщо Покупець відмовляється від отримання Товару при отриманні у перевізника не з вини перевізника або Постачальника, тоді оплата зворотної доставки Товару покладається на Покупця.
- Гарантія
- Територія дії гарантії: Україна. Гарантійні зобов’язання перед Клієнтом несе Продавець ФОП Дубровський Володимир Ігорович відповідно до вимог законодавства України за участі підрядників – Авторизованих підрядників сервісу (АПС) та за умови дотримання правил постановки на гарантію, встановлених ТОВ "Акліма" — як офіційним представником бренду Haier та уповноваженим сервісним центром. Список партнерів — на сайті: www.aclima.com.ua.
- Протягом гарантійного строку Продавець за участі АПС зобов’язується усунути фізичний дефект шляхом ремонту або заміни обладнання.
- Купуючи Товар розміщений на даному веб-сайті Покупець підтверджує, що належним чином ознайомився з Гарантійними умовами на тепловий насос розміщеними нижче та приймає їх в повному обсязі. Дані умови визначають дію гарантії, необхідність та послідовність дій для її активації, випадки на які не поширюється гарантія та інші важливі деталі гарантійного обслуговування.
7.4. Строк дії гарантії:
7.4.1. Стандартна гарантія починає діяти з першого введення в експлуатацію, але не пізніше 6 місяців з моменту покупки, і діє 24 календарних місяці для комплектного теплового насоса;
7.4.2. Продовжена гарантія: до 60 місяців (5 років) за умови щорічного технічного обслуговування (ТО), яке проводить АПС.
7.5 Гарантія обов’язково повинна бути активованою, в порядку зазначеному в Гарантійних умовах на тепловий насос HAIER розміщених нижче на цьому веб-сайті. Активація здійснюється після реєстрації теплового насоса через сайт https://service.aclima.ua або шляхом надсилання усіх необхідних документів на електронну адресу service@aclima.com.ua.
7.6. Гарантія поширюється на дефекти обладнання, несправні деталі або виробничий брак.
7.7. Гарантія діє за умови дотримання наступних вимог:
• Перше введення в експлуатацію обладнання здійснено під наглядом Авторизованого Підрядника Сервісу (АПС) і прийняте Покупцем;
• У Покупця наявний оригінал рахунку-фактури;
• АПС вніс дані про запуск теплового насоса через систему реєстрації в базу даних;
• Покупець підписав формуляр "Підтвердження запуску" та надав згоду на обробку персональних даних (ПІБ, телефон, email) з метою подальшого здійснення сервісного(технічного) обслуговування;
7.8. АПС має право відмовити у здійсненні першого запуску, якщо монтаж виконано неправильно або не повністю. У такому випадку складається протокол несправностей. Повторне введення в експлуатацію можливе тільки після усунення зазначених у протоколі несправностей.
7.9. Щоб продовжити гарантію понад 24 календарних місяці необхідно щороку виконувати технічні обслуговування.
7.10. Права за гарантією надаються тільки Користувачу, який:
• є власником обладнання;
• або уповноваженою особою організації, що здійснила та оплатила покупку обладнання.
7.11. АПС має право відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
• є розбіжності між обладнанням та документами, що підтверджують покупку, пошкоджено виробничі пломби, порушені умови гарантії або були внесені сторонні зміни до системи обладнання.
7.12. Якщо є необхідність замовлення запчастини з-за кордону через відсутність їх на території України, строк ремонту може бути подовжено з урахуванням часу їх доставки.
7.13. У разі виявлення дефектів обладнання Покупець повинен направити Продавцю повідомлення про дефекти обладнання, яке повинно містити:
• дані декларанта, серійний номер пристрою, опис несправності, підтвердження проведених ТО, адресу монтажу обладнання.
7.14. Ремонт або заміна деталей не оновлює гарантію на обладнання, але її строк дії продовжується на час ремонту. Якщо Покупець не забирає обладнання протягом 8 тижнів після повідомлення про його готовність після ремонту — АПС має право ліквідувати пристрій.
7.15. Документи, необхідні для гарантійного обслуговування:
1. Заповнений гарантійний талон
2. Протокол контролю якості монтажу та проведення запуску
3. Рахунок-фактура (або інший документ про купівлю)
4. Підтвердження щорічного технічного (сервісного) обслуговування (протягом 1 року гарантії - якщо таке вже проводилось)
7.16. Умови гарантійних технічних обслуговувань:
7.16.1. Періодичність проведення:
- Технічні (сервісні) обслуговування виконуються за запитом Користувача. Для проведення такого сервісного обслуговування Замовник зобов’язаний заздалегідь повідомити про це Авторизованого Підрядника Сервісу.
7.16.2. Умова дії гарантії:
- Для того, щоб гарантія залишалася чинною, необхідно проводити щорічні технічні обслуговування, які виконує АПС та фіксує відповідним записом у гарантійному талоні.
- Протягом усього строку дії гарантійних зобов’язань, включно з періодом подовженої гарантії, технічне обслуговування обладнання повинно проводитися не рідше одного разу на календарний рік. У разі, якщо Покупець не забезпечив проведення щорічного технічного обслуговування у будь-який з років дії гарантії, гарантійний строк автоматично припиняється з 31 грудня того календарного року, в якому відповідне обслуговування не було виконано, незалежно від інших умов або наміру сторін.
7.16.3. Проведення додаткового технічного обслуговування:
- У випадках, якщо умови експлуатації обладнання цього вимагають для забезпечення стабільної та безперебійної роботи обладнання, а також його відповідності заявленим технічним характеристикам АПС має право визначити перелік та строки проведення необхідного додаткового технічного обслуговування.
- Це обслуговування погоджується із Покупцем та є обов’язковим для нього в межах гарантійного періоду, за умови, що АПС обґрунтувало його необхідність технічними параметрами чи умовами експлуатації.
- У разі відмови Покупця від проведення вказаного технічного обслуговування, АПС залишає за собою право обмежити або відмовити у наданні гарантійного обслуговування, оскільки недотримання встановленого регламенту обслуговування унеможливлює гарантійне забезпечення відповідно до умов експлуатації.
- У випадку спірних питань щодо доцільності додаткового обслуговування, рішення АПС, як технічно компетентної сторони, вважається остаточним.
7.17. Гарантійне обслуговування здійснюється лише після підтвердження реєстрації пристрою та внесення персональних даних покупця до бази даних.
7.18. Гарантія на обладнання не поширюється у випадку :
7.18.1. Недотримання встановлених інструкцій:
- Порушення виконання під час експлуатації технічної документації виробника
- Відхилення від інструкцій з монтажу обладання
- Відхилення принципових гідравлячних та електричних схем від виробника
- У разі відсутності щорічного технічного обслуговування
- Електричних пошкоджень:
- Підключення до нестандартного джерела (генератор, джерело безперебійного живлення тощо)
- Відсутність належного захисту електричної або гідравлічної системи до якої підключається обладнання
- Неправильного монтажу:
- Порушень технічних умов від виробника при здійсненні електромонтажу
- Монтаж обладнання, що не відповідає наданій Користувачу разом з обладнанням технічній схемі: недотримання умов мінімального діаметру, січення кабелю, номіналу автомату
- Перевищення параметрів приміщення у якому встановлено обладнання:
- Робота обладнання в умовах перевищення допустимих параметрів приміщення (площа, температура, вологість, тощо)
- Неналежної експлуатації:
- Використання обладнання в режимах, не передбачених інструкцією
- Робота в екстремальних або критичних умовах
- Неправильного підбору додаткових компонентів, які не входять в комплект обладнання наданого Постачальником:
- Системні помилки, спричинені невідповідністю стороннього обладнання, до якого підключається комплект обладнання
- Гарантія також не поширюється на:
- Пошкодження обладнання, викликані неправильними параметрами теплоносія
(Рекомендована жорсткість води — 2–6 °dH) - Випадки зняття заводських пломб, використання неоригінальних деталей при ремонті чи обслуговуванні в неавторизованому сервісі
- Пошкодження через форс-мажорні обставини: затоплення обладнання, корозія, влучання блискавки, перепади напруги
- Дії або втручання, які виходять за межі нормальної експлуатації
- Продавець залишає за собою право змінювати умови гарантії відповідно до чинного законодавства України та внутрішніх процедур сервісу Haier, визначених ТОВ "Акліма", як офіційним представником бренду Haier і авторизованим сервісним центром в Україні.
- Усі спірні питання вирішуються відповідно до законодавства України, з урахуванням норм Цивільного кодексу України та Закону "Про захист прав споживачів".
- Повернення товару належної якості
8.1. Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольняє його за формою, кольором, розміром тощо, за наступними умовами:
- товар не був в експлуатації, має товарний вигляд і споживчі властивості;
- товар повертається протягом 14 днів з моменту купівлі;
- товар повертається в оригінальній упаковці та без пошкоджень.
8.2. Покупець покриває транспортні витрати на доставку товару при обміні.
9.Права та обов'язки сторін
9.1. Покупець зобов'язаний:
- ознайомитись з інформацією про товар, розміщену на сайті Продавця;
- оформити замовлення;
- оплатити і отримати товар відповідно до умов цього договору.
9.2. Продавець зобов'язаний:
- дотримуватись умов цього договору;
- передати товар Покупцеві в належному стані та відповідно до його замовлення.
9.3. Продавець має право:
- призупинити надання послуг у разі порушення Покупцем умов цього договору.
- Порядок прийому товару Покупцем
10.1. Покупець зобов'язаний перевірити товар на наявність механічних пошкоджень і комплектність після отримання товару.
10.2. У разі виявлення недоліків товару, Покупець зобов'язаний зафіксувати це в акті, підписаному Покупцем і співробітником перевізника чи Продавця, і повідомити Продавця протягом 1 робочого дня.
11.Відповідальність сторін
11.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору згідно з чинним законодавством України.
11.2. У випадку обставин непереборної сили (наприклад, природні катастрофи, війна, терористичні акти тощо) сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань.
11.3. У разі, якщо невиконання зобов'язань триває понад 5 місяців, кожна зі сторін має право розірвати цей Договір.
11.4. Продавець не несе відповідальності за:
- несвоєчасну доставку з вини перевізника;
- пошкодження товару внаслідок неправильного монтажу, якщо встановлення здійснювалося не Продавцем;
- неправомірні дії третіх осіб.
11.5. Усі претензії розглядаються відповідно до чинного законодавства України
12.Інші умови
12.1. Продавець залишає за собою право змінювати умови цього договору з попереднім повідомленням Покупців через публікацію на сайті.
12.2. Всі неврегульовані питання, пов’язані з гарантіями і поверненням товару, регулюються відповідно до законодавства України.
12.3. Гарантія на обладнання надається згідно з гарантійною політикою виробника, що вказується в документації до товару.
13. Термін дії цього договору
13.1. Цей договір набуває чинності з моменту акцепту оферти і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами.
13.2. Усі суперечки вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди — у судовому порядку згідно з законодавством України.
13.3. Факт акцепту оферти Покупцем цього договору засвідчує його повну згоду з усіма умовами.
Продавець за даним Договором: ФОП Дубровський Володимир Ігорович
08161, Україна, Київська обл., Києво-Святошинський р-н,
с. Тарасівка, проспект Островського, буд. 6, кв. 39
РНОКПП 3265405175
р/р UA633052990000026000016708775
в ПАТ КБ «ПриватБанк», м. Київ
МФО банку: 305299