Сервісне обслуговування теплового насоса зазвичай проводиться двічі на рік. Такого порядку необхідно дотримуватися для тривалої і безвідмовної роботи всього обладнання - теплового насоса (зовнішнього і внутрішніх блоків), автоматики управління і системи водопідігріву.
Після запуску системи теплопостачання на базі повітряного теплового насоса сервісне обслуговування проводиться на основі довгострокового сервісного договору або для проведення за викликом окремих робіт фахівцями сервісної служби.
При роботі теплового насоса «повітря-вода» самостійно або в парі з допоміжним котлом має проводитися сезонне обслуговування та налаштування автоматики на літній або зимовий режим управління котельним обладнанням і водопідігрівом. Налаштовуються:
Також перевіряється стан фреонових магістралей компресора зовнішнього блоку, очищення та усунення забруднень решітки перед вентилятором, перевірка системи відведення конденсату.
Періодично перевіряється стан і чистка бойлерів для нагрівання води. Це безпосередньо залежить від жорсткості води і встановленої максимально допустимої температури нагріву води.
Повітряний тепловий насос - високотехнологічне обладнання, якому необхідне систематичне обслуговування. Це захистить тепловий насос від поломки, гарантує надійну роботу і максимальний термін його експлуатації.
Якісний сервіс і налагодження - умова чудового «здоров'я» для теплового насосу.
Заповніть, будь ласка, форму і ми передзвонимо Вам. Ми відповімо на Ваші питання і надамо необхідну консультацію!